dosya ekleme
worde dosya ekleme:ekle sekmesinin metin grubunda,nesnenin yanında ki oka tıklayın ve sonra da dosyadan metine tıklayın.Dosya ekle iletişim kutusunda istediğiniz dosyayı bulun ve çift tıklayın.başka microsoft office word belgelerinin de içeriğini eklemek istiyorsanız.saydığım adımları gerektiği kadar yenileyin.
*var olan belgenin içeriğini eklemek istediğiniz yere tıklayın.
*ekle sekmesinin metin grubunda nesnenin yanında ki oka tıklayınve sonra da dosyadan metine tıklayın.
*dosya ekle iletişim kutusunda istediğiniz dosyayı bulun ve çift tıklayın
https://www.youtube.com/watch?v=vxWhTbH1QZA
*var olan belgenin içeriğini eklemek istediğiniz yere tıklayın.
*ekle sekmesinin metin grubunda nesnenin yanında ki oka tıklayınve sonra da dosyadan metine tıklayın.
*dosya ekle iletişim kutusunda istediğiniz dosyayı bulun ve çift tıklayın
Yorumlar
Yorum Gönder